درباره ی برچسب امنیتی چه می دانید؟
نوشته شده توسط : مجتبی نائینی

برچسب امنیتی برچسب امنیتی در همه کسب و کار ها به ابزاری سریع و مطمئن جهت پیگیری وضعیت اموال خود نیاز دارند، از استفاده می شود. این برچسب‌ به کالای مورد نظر چسبانده می‌شود و اغلب بارکدی دارد که کار پیگیری را راحت‌ تر می‌کند. در واقع برچسب‌ امنیتی ابزاری ضروری برای اکثر سازمان‌ ها به حساب می‌آید و برای کالا های مهمی که در معرض جعل و تقلب هستند کاربرد دارد. از طرفی این برچسب به دلیل مزایایی همچون قیمت مناسب، در دسترس بودن، کاربرد آسان و ... مورد توجه بوده و به عنوان بهترین گزینه برای حفاظت از کالا هایی مانند کتاب، عطر، مواد غذایی، سخت افزار مورد استفاده می باشد.

دسته بندی برچسب امنیتی در شرکت پارت ایمن سیل چگونه است؟

برچسب امنیتی شرکت پارت ایمن سیل در دو دسته لیبل اثر گذار و لیبل بدون اثر تولید و عرضه می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. دسته اول (اثر گذار) در واقع این امکان را به بازرسین می دهد که بعد از انجام پلمپ، اگر فردی در صدد فک پلمپ برآمد به راحتی اثر این برچسب، بر روی محموله باقی مانده و امکان چسباندن مجدد آن امکان پذیر نباشد. در دسته دوم ( بدون اثر)، این امکان فراهم است که در صورت هرگونه دستکاری و تلاش برای بلند کردن برچسب امنیتی، پیغام مخفی Void Open هم بر روی لیبل و هم بر سطح ظاهر شود و به هیچ وجه امکان چسباندن مجدد آن وجود نداشته باشد. لازم به ذکر است که تمامی برچسب های امنیتی شرکت پارت ایمن سیل از مواد درجه یک و با کیفیت بالا تولید شده و شامل گارانتی نیز می باشد و در صورت مشاهده کوچک ترین مشکل، شرکت آن را بررسی نموده و در صورت تایید، پلمپ ها مرجوع شده و پلمپ سالم مجددا تولید و تحویل داده می شود.

آشنایی با ویژگی برچسب امنیتی

برچسب امنیتی دارای ویژگی های مورد توجهی می باشد که همین امر باعث شده در بسیاری از سازمان ها و کسب و کار ها همواره مورد استفاده قرار بگیرد که از جمله ویژگی های آن می توان به Anti UV بودن و مقاومت آن در برابر اشعه مضر آفتاب اشاره کرد. از طرفی این برچسب در برابر حرارت مقاوم بوده و دستکاری توسط حرارت، موجب بلند شدن برچسب شده و در نتیجه قدرت چسبندگی خود را از دست داده و امکان پلمپ مجدد آن وجود ندارد. از ویژگی های دیگر این برچسب می توان به یکبار مصرف بودن آن اشاره نمود که پس از نصب امکان بستن مجدد آن وجود ندارد. مورد بعدی سهولت کاربرد آن می باشد که نیاز به ابزار خاصی ندارد.

موارد استفاده و کاربرد

برچسب امنیتی در موارد مختلفی کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می گیرد، که به برخی از آن ها در زیر اشاره شده است:

  • جلوگیری از دسترسی به ماشین
  • محصولات دارویی
  • دسته بندی اسناد مهم
  • حفاظت از صندوق های رای
  • تامین امنیت هواپیما
  • سخت افزار کامپیوتر ها

نحوه غیرفعال کردن

مدار فرستنده ای که درون هر برچسب امنیتی وجود دارد و موجب ردیابی آسان آن می شود، با شکسته شدن غیر فعال می شود. که در نتیجه، آن برچسب دیگر قابل استفاده مجدد نمی باشد. در واقع بر چسب امنیتی با بهره گیری از نوعی تکنولوژی موجب شکسته شدن مدار فرستنده می شوند.

محل نصب برچسب امنیتی کجاست؟

برچسب امنیتی در واقع باید در معرض دید نصب گردد تا هم اسکن آن راحت باشد و هم سارقان با دیدن آن از سرقت صرف نظر کنند. و این باور که بر چسب امنیتی باید در محلی دور از چشم عموم چسبانده شود غلط است. بر همین اساس مکان ایده آل برای قرارگیری برچسب امنیتی در نزدیکی بارکد کالا است. چرا که موجب می شود اسکن محصول و غیرفعال کردن برچسب بطور همزمان انجام شود و از طرفی، تضمین می کند که اطلاعات ضروری بر روی بسته بندی محصول مبهم نمی باشد. پلمپ امنیتی

انواع پلمپ امنیتی و شرح مختصری از آن ها

پلمپ امنیتی که همواره نقش مهمی را در ایمنی کالا و محموله ها ایفا کرده، شامل انواع مختلفی می باشد که هرکدام نیز به شاخه های مختلفی تقسیم می شوند. در زیر به برخی از آن ها اشاره شده است:

  • پلمپ سیمی
  • پلمپ کابلی
  • پلمپ پلاستیکی
  • پلمپ تسمه فلزی
  • پلمپ مهره ماسوره
  •  

پلمپ سیمی: فلزی بودن پلمپ سیمی موجب بالارفتن مقاومت آن شده و احتمال شکستگی آن نسبت به نوع پلاستیکی کم تر است. این پلمپ در مواردی همچون کنتور ها ی آب، برق و گاز، کیس کامپیوتر، درب بشکه روغن وغیره کاربرد دارد. پلمپ کابلی: پلمپ کابلی که به پلمپ سیم بکسلی نیز شناخته می شود. پلمپی با دوام که برای پلمپ کردن انواع درها از آن استفاده می شود. و به دلیل ایمنی بالا برای حمل و نقل های بین المللی بسیار مناسب است. پلمپ پلاستیکی با طول ثابت و طول متغیر: نوع ثابت پلمپ پلاستیکی، از قوی ترین نوع آن می باشد که مقاومت بالا و قیمت پایین تری داشته که موجب صرفه جویی در هزینه می شود. پلمپ های پلاستیکی با طول متغیر نیز مشابه نوع اول بوده ولی طول آن ها قابل تنظیم است. از این نوع پلمپ در مواردی مانند پلمپ کپسول های آتش نشانی، کیسه های پول نقد، درهای خودرو و غیره کاربرد دارد. پلمپ تسمه ای فلزی: فلزی بودن پلمپ تسمه ای، موجب دوام بیشتر آن شده و این پلمپ را برای کانتینر های حمل بار بسیار مناسب کرده است. پلمپ مهره ماسوره: پلمپ مهره ماسوره ای دارای مکانیزم قفل پیچیده ای می باشد که با استفاده از پیچ و مهره طراحی شده است. این پلمپ امنیتی برای پلمپ انواع کنتورها، درب تریل ها و محموله های مرزی بسیار مناسب است.

انتخاب یک شرکت مطمئن چه تاثیری در ایمنی کالای ما دارد؟

مهم ترین قدم در تأمین ایمنی کالا و محموله ها، انتخاب یک شرکت مطمئن و حرفه ای می باشد. زیرا زمانی که می خواهید بخش مهمی از سرمایه ی خود را به یک شرکت بسپارید باید از ایمنی محصولات آن شرکت مطمئن بوده و بیش ترین اعتماد را به آن داشته باشید. در این صورت خیالتان بابت حفظ سرمایه تان راحت خواهد بود. در همین راستا شرکت پارت ایمن سیل با بهره گیری از تجربیات خود و با بروز کردن اطلاعات خود با صنعت جهانی، پلمپ هایی را با بالاترین سطح ایمنی در ایران تولید کرده که به چند کشور نیز صادر می گردد.

خرید پلمپ امنیتی از شرکت پارت ایمن سیل مزایای زیر را دارد:

با خرید پلمپ امنیتی از شرکت پارت ایمن سیل علاوه بر اینکه از سرمایه خود با خیال راحت حفاظت نمودید از مناسب ترین قیمت ممکن در ازای دریافت کیفیت و ایمنی بالا بهره مند شدید. در واقع خرید از شرکت پارت ایمن سیل مزایای زیر را به دنبال دارد:

  • کیفیت و ایمنی بالا
  • قیمت مناسب
  • صرف زمان کم جهت نصب پلمپ های امنیتی
  • قابلیت درج کلیه مشخصات در خواستی شما شامل آرم ، نام و شماره سریال
  • تطابق کامل با بهداشت کارکنان و محیط زیست
  • کاربرد آسان و بدون نیاز به ابزار خاص
  • استفاده از دستگاه های تزریق به روز و پیشرفته

پلمپ کانتینری

در بدنه پلمپ کانتینری چه موادی به کار برده شده است؟

بدنه پلمپ کانتینری شامل بخش هایی به شرح زیر می باشد:

  • بدنه مادگی: از جنس پلاستیک ABS و آلومینیوم گرد تراش خورده با قفل دو پا از جنس فولاد فنری
  • بدنه نری: از جنس فولاد گرد ۷/۰ میلیمتر تراش خورده با قسمت انتهایی فورج شده بصورت آبکاری با روکش گالوانیزه
  • بدنه پلاستیک: از جنس ABS می باشد
  • اتصال نری و مادگی :از جنس ABS می باشد.

پلمپ کردن محموله های با ارزش

پلمپ کانتینری همواره به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای حفظ ایمنی محموله های با ارزش مطرح بوده و امنیت قابل قبولی را برای فضا های حساس فراهم می کند. زیرا پس از آن که عملیات پلمپ کردن محموله های با ارزش توسط پلمپ کانتینری به پایان رسید، این پلمپ در مقابل هرگونه دستکاری و اعمال نیرو بسیار مقاوم بوده و به هیچ عنوان قابل چرخیدن نیست و ثابت می ماند. و فقط بوسیله قیچی آهن بر شکسته می شود. بر همین اساس هر گونه دستکاری یا تخلف روی پلمپ کانتینری به راحتی قابل شناسایی است.

پلمپ کانتینری در صنعت حمل و نقل

پلمپ کانتینری به دلیل مقاوم بودن و ایمنی بالا، در صنعت حمل و نقل بسیار مطرح بوده و پر طرفدار می باشد. از این جهت با اطمینان خاطر می توان عمل ترانزیت جاده ای، دریایی و هوایی را با پلمپ کانتینری که شناسه دار می باشد انجام داد و امنیت سرمایه خود را حفظ نمود. بیشترین کاربرد پلمپ های کانتینری در صنعت حمل و نقل دریایی می باشد.

ویژگی تولیدات شرکت پارت ایمن سیل چیست؟

پلمپ کانتینری یکی از تولیدات مطرح شرکت پارت ایمن سیل بوده که در تولید آن مواد درجه یک بکار رفته است. این شرکت یکی از موفق ترین تولید کنندگان در ارائه پلمپ های کانتینری می باشد که از دلایل موفقیت آن می توان به تعهد در کیفیت، مشتری مداری، طراحی قابل اطمینان اشاره نمود که همین امر موجب شده در مدت زمان کم، به سرعت رشد نموده و هم سطح شرکت های بزرگ تأمین کننده پلمپ در جهان باشد. شرکت پارت ایمن سیل با بهره گیری از تجربیات خود و در نظر گرفتن نیاز های مشتریان، توانسته ایمن ‌ترین پلمپ کانتینری را با بهترین مزایا و مناسب ترین قیمت ارائه دهد.





:: برچسب‌ها: برچسب امنیتی , پلمپ امنیتی , پلمپ کانتینری , پارت سیل ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: